NEW - Der Feed des Merlin Images jetzt bei BoxPirates - NEW

NEW - BoxPirates Plugin Feed - NEW
Unsere Plugins direkt über den Plugin Browser eure Box installierbar

Wie viele Holländer

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Schreib es doch mal auf Niederländisch.

      Würde dir gerne helfen aber bin froh das ich es ein bischen verstehe





      Dream 7020 HD Newnigma2 Snapshot
      Dream 800 HD se Newnigma2 Snapshot
      Dream 500 HD Newnigma2 Snapshot
      Dream 7025 Newnigma2 Snapshot


      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von RPTT ()


    • Zoals veel Nederlanders

      Vlt so ?!

      Hallo gebruiker,

      Net als vele Nederlandse gebruikers zijn er in deze raad en waar je woont?
      Natuurlijk niet precies, maar ongeveer?

      Groeten,
      Vermeer

    • Ik was een paar dagen op vakantie maar hartelijk dank voor de vertaling, tot nu toe scheint het zo dat niet veel hollanders dit forum gebruiken, of heb ik dat verkeerd ?

      Groetjes,
      Vermeer

    • Original von vermeer
      Ik was een paar dagen op vakantie maar hartelijk dank voor de vertaling, tot nu toe scheint het zo dat niet veel hollanders dit forum gebruiken, of heb ik dat verkeerd ?

      Groetjes,
      Vermeer



      Maar wat niet is, noch kan worden.
      Misschien zijn er niet veel ongelicensieerd in Holland!

    • Hollanders en Belgen // Holländer und Belgier

      Niet alleen zullen onze Noorderburen hier aanwezig zijn, maar ook Belgen hoor volgen dit Forum met interesse. Vooral na het uitvallen van de ORF zenders sinds 16 maart jongstleden.

      Als iemand meer weet over dit probleem, dan hoor ik het graag.

      Je mag altijd een PB persoonlijk bericht sturen.

      Groeten,
      PS : wij komen uit de streek rond Brussel
      Für alle Deutschsprächigen, eine kurze Zusammenfassung : Nicht nur Höllander sind hier im Forum, auch Leute aus Belgien. Was mir vor allem interessiert sind die ORF Sender, seitdem Sie dunkel geworden sind ab den 16.März 2009.

      Wenn jemanden mehr weiss über deises Problem, der kann mir immer einen persönlichen Bericht hinterlassen.

      Gruss,

      PS : wir sind aus der Gegend von Brüssel

    • Hallo nederlandstalige users,

      nou ja , het zijn toch al 12 antwoorden, wat me hoop geeft voor de toekomst.
      ik hoop nog meer nog meer mensen te zien en horen die dit forum gebruiken, ik zelf woon sinds 1988 in duitsland (Schleswig Holstein) en heb er best naar mijn zin.

      Groetjes,
      Vermeer

    • En nog eentje

      Hallo Vermeer,ook ik wil me even melden.Ex KPL1 42 BLJ legerplaats Seedorf,lichting 80-4.Sinds ik daar weg ben(1985)werk en woon ik hier.Hadt tot en met 2007 verbinding in de kaserne.En tot 2003 hat ik ook NL TV.Ik was laats op de zolder en heb daar die ouwe spullen weer gevonden,waar mee ik NL TV kon kijken.Alles naar beneden gehaaldt,en nu wil ik eens kijken of ik weer wat vrij kan krijgen.Ik wil alleen die vrij zenders hebben(RTL4/SBS/Veronica etc)Ergens vermis ik dat gewoon.Volgende spullen heb ik nu nog gekocht:
      CAS Interface 3 Plus
      Magic Modul V1.02
      Misscien kan jij mij een paar tips geven,zou top zijn.Verder de groetjes vanuit Bremervörde,en nog een zonnig weekend Peter.

    • RE: En nog eentje

      Hallo,
      Met de cas 3 kan je de underworld 1,74 op jouw module flashen.
      dan heb je ned 1,2,3 film 1,2,3,rtl 4.8, sbs6, sport 1, en nog een paar hoppelsender zoals ze in Duitsland heten.
      Laadt eerst sorglospaket op je pc daar is een extra datei die heet zo iets van s,nl 2 bin die je ook op je module hebben moet .
      Ik heb zelf een diablo 2.3 module ik weet niet wat je in cas nemen moet om jouw module te flashen,als je het juiste module in cas gevonden hebt :
      1 module leeg maken(formatiern)
      2 upgarde cam
      3 butten met drie punten klikken(datei zoeken) sorglospaket en underworld 1,74
      4 datei openen
      5verkeerslicht rechts, Start update
      6Daarna Cam File system, Local folders, keys/ data bin
      7 Local Files nieuwe keys en data bin met groene peil kopieren
      8 Disconnect
      Dan of in de receiver of in cas:
      Menu:
      fixed cw off, smartcard never,card fieles caids, auto pmt on, emulators on, n2 au off,
      emulators priority 1 card 2 emus.
      bovenstaande wat het menu aangaat kan verschillen, moet je uitproberen.
      Groetjes,
      Vermeer

    • Hallo,Harstikke bedankt voor jouw tip,ik probeer dat vannavond maar.Heb volgende week late dienst,dan kom ik slecht aan mijn computer.Vandaag moest ik ook hout weg pakken en een nieuwe verzamel plaats voor mijn brand hout maken.Je ziet het is niet alleen computer en NL TV.Ook onze woonmobiel heeft nog veel werk voor mij.Maar harstikke bedankt eerst maar en je hoort van mij.Groetjes Peter.

    • Ik vind het leuk dat er toch meer en meer nederlands en vlaams sprekende mensen zijn die dir forum gebruiken om hun favourite programmas te ontvangen.
      Ga door zo!

      Groeten
      Vermeer

    • Hallo vrienden...

      Denk dat je je vergist met het aantal Dutchies, volgens mij zijn er hier toch een behoorlijk aantal...Ik ben er in ieder geval 1 van :tongue:

      Fijne dagen nog vanuit de provincie Flevoland.

      Dutchie.