Neu: Ab sofort ist Boxpirates werbefrei!!!
... neuer Forenbereich - Smart Home - Interessant? - ... dann schaut mal rein. -> Klick
Neu: BoxPirates Reader von murxer - ein must have für alle Boxpirates -> Klick

Wie viele Holländer

• Hallo Ted

de ned en vlaamse zijn allemaal opastra19.2 te ontvangen
      Schotel moet je door zoeken op astra draaien, tot je een signaal krijgt en door fijn justeren optimaal uitricht.
      als de laatste uw op je qbox hebt moet je eigenlijk alle ned en vlaamse zender ontvangen!
      Groetjes

Vermeer

• underworld krijg je op je box door of via het internet een update te maken of door de Qbox updater, hier te krijgen en dan manueel te flashen

Groetjes
      Vermeer

• hallo vermeer
      bedankt voor je antwoord maar wil toch weten welke boot en file jy op je qbox hd staan hebt
      zelf heb ik een card voor de set top box van c.d.en kan verder niets ontvangen
      en deze info enigma:qboxhd 16 july 2009
      image:qboxhd 16 july 2009
      wel heb ik de file van 26.06 erop gezet omdat ik dan meer cams kan oproepen als ik de blauwe knop druk
      alvast bedankt
      tedje

• Hoi allemaal ik zie dat er eindelijk Nederlanders op dit forum zijn te vinden.
      Ik ben al een tijdlang lid maar ik weet niet hoe ik Canaal Digitaal op mijn D-Box II kan krijgen met een Diablo kaart. Iemand mischien? Een klein Howto ? Mag eventueel ook op een andere manier maar wel op een Dbox II graag (is al geflasht)
      Multicam ook aanwezig.

• Original von hanziepanzie
      Hoi allemaal ik zie dat er eindelijk Nederlanders op dit forum zijn te vinden.
      Ik ben al een tijdlang lid maar ik weet niet hoe ik Canaal Digitaal op mijn D-Box II kan krijgen met een Diablo kaart. Iemand mischien? Een klein Howto ? Mag eventueel ook op een andere manier maar wel op een Dbox II graag (is al geflasht)
      Multicam ook aanwezig.

Het gaat alleen met de Gamma Kaart.

• Met de Scorpion HD801 kan je ook de NL zenders ontvangen en nog veel meer via de Gserver die je eenvoudig kan activeren door de ontvanger te flashen met een USB stick en nieuwe SW