NEW - Der Feed des Merlin Images jetzt bei BoxPirates - NEW

NEW - BoxPirates Plugin Feed - NEW
Unsere Plugins direkt über den Plugin Browser eure Box installierbar

Wie viele Holländer

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • He luitjes,

      top dat er het NL gedeelte groeiende is. Bij deze een deelnemer meer...;-)

      Ik zou graag weer eens NL TV willen zien. Ik heb zelf eea uit proberen te vogelen maar kom niet verder:
      Ik heb n He@d 2700 (alleen Conax embedded) met sw v3.15
      Ik heb al eens manueel NL keys (C+) ingevoerd maar nooit met succes.
      Hier mijn vragen:
      1. Waar kan ik de laatste keys vinden voor C+ NL?
      2. Hoe krijg ik deze keys in mijn He@d? manueel? via SW?
      3. Moet ik het formaat van de keys veranderen of bewerken etc etc om t in mijn He@d te krijgen?
      4. Een goeie manual om dit alles te doen? De meeste zijn nl niet echt compleet of duidelijk.

      Hatstikke bedankt!

      Servus uit München!

    • Hallo ,
      de laatste keys zijn in het,,sorglos paket,, te vinden in de database, daar zijn rtl, nl1,2.3.net 5 sbs6 enz hell mee te krijgen. 8en nog vele andere)
      Ik weet niet hoe dat met een head gaat, ik heb een diablo 2.3 die in de ci schacht gaat en daar loopt alles prima mee.
      Hoe je ze anders op de head krijgt kan je misschien in de head sektie navragen.

      Veel geluk en groeten,
      Vermeer

    • Hee Vermeer,heb lang niets van me laten horen.So gistern kam mijn Diablo Cam,met versie 2.3.Heb de nieuwe underworld 1.79 en de sorglospaket er op gespeeldt.En alles prima,vanaf 06.06 kan ik weer NL kijken.Ik ben begonnen met het nakijken in het internet na dat jij over deze cam geschreven hat.Met mijn Ci modulen gaat dat niet,die biet ik ter verkoop bij E..y aan.Daarna informatie versamelt,en dan deze cam gekocht.Perfect,ook dank zij jouw tip.Nog een vraag,weet jij mischien of je ook een Basic kaart(orgineel)met deze modul hell kan krijgen.Voor het geval dat,het is altijd goed een orginelen kaart te heben.Deze kost 75€ voor het hele jaar.Mischien weet jij dat.In ieder geval harstikke bedankt voor jouw tip.De groetjes Peter.

    • Hallo,

      Wat wil je dan met de gammacard doen?
      Meestal is het een probleem om deze te programmeren, eenvoudiger gaat het met een diaboi 2.3 modul in een receiver met CI schacht, als je alleen de nederlandse zenders kijken wil.
      Bijna alle receiver nemen het diablo modul en flashen met een cas interface is het eenvoudigste wat er is, zelfs ik kan het..
      Ik heb een goedkope kaon receiver bei M....Markt gekoocht voor ongeveer 50 E een kijk in Duitsland alle nederlandstalige programmas.
      Groeten
      Vermeer.

    • Hallo Peter,
      Ik weet het niet , maar als je deze vraag in diablo bereik stellt ben ik zeker dat of kilian of luca je daar een antwoord op geeft.
      Mooi dat je weer nederland kan kijken, temeer als je voetbalfan bent op rtl7 en ned alle spelen uitgezonden worden.
      Groetjes ,
      Vermeer

    • Wat ik met de gamma doe ? in een mastera en c+ irdeto kijken.
      Maar ik zoek eigenlijk nog een smargo + die ook de gamma kan
      openen dus als iemand iets weet laat het weten.
      grt kerel

    • NL Programme frei

      Hallo!
      Habe festgestellt,das allle NL Programme über Astra jetzt frei empfangbar sind.Kann mir jemand sagen,warum das so ist und ob das auch so bleibt?

      Gruss Andy

    • RE: NL Programme frei

      ja vast alle ned.prog. zijn frei te kijken,dat kommt,weil die in ned. nieuwe kaarten verstuurt heben,en laater heben ze een rekening van 10,-euro gekregen.over die nieuwe kaart. da zijn natuurlijk veel mensen niet mee eens,en heben nieuwe kaart terug gestuurt,en veel mensen heben nieuwe kaart in gebruik en oude weg gegooit. en daarom is het in nederland nu een problem welke kodier system die anwenden. en daarop heben ze nu nederlandse zender frei gemaakt,niemand weet hoelang. ist wel leuk hoor,dan kann ik ook maar weer eens een beetje nederland kijken.ik woon seit 1993 in duitsland,wohne nu in Rhade,dat is ca 15km van Zeven weg. groet aan alle höllanders.

      alex

    • jetzt sind nur noch ned 1,2,3 und een von belgien frei.schade,das die immer verschlüsseln.verstehe eigentlich nicht,warum wenigstens die öffentlich-rechtlichen sender nicht frei bleiben.

    • ich glaube ned 1,2,3 bleibt offen.sonst hätten die doch schon längst wieder verschlüsselt.
      oder was meint ihr dazu?
      kann mir vielleicht jemand sagen,wie ich die belgischen (wallonischen) programme frei bekomme ( la une,deux,plug rtl,rtl tvi)? geht das überhaupt zur zeit?
      danke für eure antwort

    • Waarom halen jullie geen Madbox Plus Pure Eazy, Nederland en Belgie via CS kompleet open inclusief Filmnet!

      Razendsnelle zaptijden en ook andere paketten op zijn minst één jaar open.

      Wie interesse heeft kan mij een PN sturen!

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Madboxer ()


    • hallo
      ben tedje van genk in belgie en heb nog maar pas myn QBOX HD
      zie dat er nog meer nederlands sprekende leden op dit forum zyn en hoop dat ik veel hulp kryg
      zoals myn schotel draaiende krygen en hoe kan ik de nederlansdse en vlaamse zenders ontvagen(gratis)
      groetjes tedje