NEW - Der Feed des Merlin Images jetzt bei BoxPirates - NEW

NEW - BoxPirates Plugin Feed - NEW
Unsere Plugins direkt über den Plugin Browser eure Box installierbar

Ankündigung Slm Sayin Arkadaslar.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

  • Slm Sayin Arkadaslar.

    Slm Sayin Arkadaslar,


    arkadaslar bu CS ve IPTV konusunda rahatsizligimiz yükselmeye basladi.
    Para karsiliginda CS yasak desekte.. bu sefer üyeler gelip ben parali CS ve ja IPTV ariyorum diye konular aciliyor ve bu seferde bu isten ticaret yapan kisiler bu kisiler ile PM ile temasa geciyorlar.
    Bu konuda bundan sonra daha radikal davranacam ben.
    Para karsiliginda CS ve ya IPTV ariyorum diye konu acmaniza bundan sonra izin vermeyecegiz.
    Konu aralarindada lütfen "bende CS ve ya IPTV ariyorum" gibi yazilar yazmayin !!!
    ve ya free server gibi…..
    Sizin bu acmis oldugunuz konulardan dolayi CS-IPTV i para karsiliginda dagitan kisiler buraya gelip burasini ticari alan olarak görmekteler.
    Lütfen bunun böyle olmasindaki neden olmayin.
    Bundan sonra boardun her alaninda CS -IPTV ariyorum gibi konular vede mesajlar silinecektir.
    Bu CS-IPTV isi zaten tehlikeli bir durum, lütfen bunu cocuk oyuncagina cevirmeyelim.
    Eger kendi arkadaslar aranizda CS yapmak istiyorsaniz her türlü sorulari sorup bilgilenebilirsiniz.
    Eger kartiniz var ise ve güvenilir üyeler ilede CS yapmak istiyorsaniz konu acip su kartim var, su karti olan kisi ile CS yapmak istiyorum diye konu acin ama lütfen o konularada girip bende kart yok ama bende istiyorum diye yazmayalim.

    Saygilar
    @root

    edit..:

    ergänzung auf deutsch

    Hallo Leute Herzlich willkommen im boxpirates was mich hier türkischen Bereich unruhig macht ist als Überschrift ich suche CS oder IPTV Servern z.b ich währe auch bereit zu bezahlen oder free server die dann im über PM weiter machen hier mal im Klartext es wird so was nicht geduldet im board (!) Es ist untersagt hier zu registrieren als server und mit usern Geld zu machen unterlasst das ! Ich werde solche Beiträge SOFORT löschen und den user verwarnen.

    Gruß
    @root


    Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von @root ()